Viftar med händerna!

Det börjar lätta! I näsan!! wiiihu!
Har vilat "aktiv vila" skulle jag kalla det. Hade stegräknare på mig igår, för skojskull.. blev runt 20.ooo steeeg!? Galet. Men städade ovanligt mkt på gymmet. Hade ju översskottsenergi eftersom jag inte lallat runt och tränat på 3-4 dagar.
Duktig tjej! :) Kan vara antibiotikan som gör sitt också förvisso!

Den här veckan är roliga och skön vecka känner jag. Idag är det äntligen thaiboxning, ska även sköta mig och läsa lite körkortsteori efter jobbet.
Imorgon har jag en kaffe-dejt m Martina sen löpträning/styrkepass med Oscar!
Skönfredagen är det körlektion som gäller och en efterläääängtad lunch med världens bästa Amanda! Hinner typ aldrig träffa tösen. Kl. 17.oo är det fredagsfys som gäller!
Till helgen får jag som sagt Frank på besök så lördag kommer fyllas upp med massa långa promenader ( hoppas innerligt att solen tittar fram då!) ska även övningsköra med mamsen.

Ja, ni ser fullrulle. Om någon orka läsa ;)


Kommentarer
Postat av: martina

jag är ledig på fredag så om det går kan jag också käka lunch med er?

2011-04-13 @ 14:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0