Veckans mål & funplans.

Jahajahajaharaåååå... träningen då?
Jag har legat på latsidan sen söndags. Eller egentligen lördags, då köttade jag 3h spinningpass. Men det tröttade mest ut kroppen inte byggde upp. Men Sjukt kul pass var det.

Efter påskens bravader ser jag till att kicka igång kroppen & knoppen men känner faktiskt ingen stress :) Bara lägga om kosten lite & träna som vanligt. Så rullar det på som det alltid gör.
Men en plan för att inte "fusk" ska skrivas. Såhär e träningen som ska checkas av ! hihi.
v.17 Träningen V.17 Jobb & nöjen

Mån - vilodag m                                                                     
Mån: Solpromenad m Julia&Martina + familjemiddag
Tis - vilodag                                                                           
Tis: Jobb 7-15.oo + 17.oo-22.30 check.
Ons - Löpning 55 min! check.                                                      
Ons- Jobb 9-17.oo + plugga teori 1 h.
Tors - spinning & pump, dubbelpass.                                     
Tors-Jobb 8-16.3o + billabongshorts shopping ;)
Fre - Pw dejt med Susann + styrketräning.                             
Fre- Theater m mamma, Josefine Crafoord & hennes mor
lörd - spinning 12.00                                                               
Lörd- Skinnaviksberget fira Valborg!!!
Sön- boxning 12. 00                                                               
Sön- Körkortsteori 14.oo - 18.oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0