the second day.

Idag är jag ny på avdelningen igen. Nya barn nya fröknar. Men hädanefter kommer jag hoppa emellan båda grupperna. ( Jobbar på försskola förtillfället)
Börjar bli nervör inför intervjun till Hagaberg. Önskar sjukt mkt att jag kommer in för den utbildningen är som handen i handsken för mig. Åh, håll alla tummar ni har för att ja får läsa där i år. Sökte redan förra året men då var det försent. Värsta är nog att jag planerat att komma in... ser redan hur jag åker dit och träffar nya klasskompisar och är sådär nervös som man är när man återigen börjar plugga!

Anyway, kl är halv tre, om två timmar jobbar jag på gymmet istället. Idag är det min "jobb-tisdag". Puh!
Men kommer va otroligt skönt att få sova gott inatt.
JAg vilar än! grymt va?! Men längtar enormt mkt till träningenimorgon, jaa jag tjatar, i know. ;)

Well, ska dra mig hem till lägenheten nu. Lata mig i soffan! Är glad att det är grått väder iallafall...då känns allt som har med vila mkt lättare att göra. hihi
Stranden från Bali hade jag också kunnat vila på just nu dock ;)

tooodles // anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0