stress.

Dåligt med träning.
Mkt med Dåligt käk. ( Choklad,mjölk,gluten)
Magen strejkar.


Huvudet strejkar

Hemma på 30 minuters lunch. Dags att springa tillbaka till jobbet.
kl. 17.00-22.00 JOBB igen.

PUH, ett äpple inför löprundan som jag ska klämma in runt 15.30...

stress??

Imorgon är än bättre morgon, med bra energi, goda vanor, bra mag-mat. Så jag slipper ballongmagen & det andra som är följden av att vara allergiker. Cappuchino är att fetglömma.

stress är ett stressigt ord. Från OCH med NU ska jag tänka positivt, le och lura mig till en pigg kropp.

Maj-månad blir hälsan månad. En månad innan beach 2011, Oscars födelesedagsmånad och jag ska må som allra bäst.

Men nu, stress tillbaka ;)

PUSS PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: Stella

Vilken trevlig blogg du har du :P

2011-04-26 @ 13:12:58
URL: http://thefashionistoa.devote.se
Postat av: Anonym

SV: Ja, där var jag somrig och kry.

ps. hoppas maj blir bra bättre :)

/Knatte

2011-04-26 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0