Ps.

Det här med träningen och kost är en stor del av mitt liv och ibland blir fokus alldeles för mkt på resultat och inte välmående. Men nu är jag trött på att min mage tex. jobbar emot mig hela tiden. Igår pratade Oscar och jag om detta & vi ordnade ett träningschema för mig. Mitt fokus ska härmed ligga på konditionsträning & spänstträning. Styrkemässigt ska jag satsa på core dvs magen & länryggen, samt triceps och mage! Ingen benträning och inga tunga lyft. Jag blir mucklig och inte slank när jag kör starka tyngder och just nu är min motivation låg.Det blir så när det känns som man gör alla rätt men inget funkar.
Sen är det ju kosten... Jag och socker och god mat är bra vänner. Jag äter bra mat men jag är smärre dålig på tolka signaler och äter tex. ALLTID upp allt även om jag är proppmätt. Det är inte shysst mot lilla magen liksom.
Så jag ska försöka vända april månad med positivt tänkande, ha mer vila för återhämntningen etc. Sen försöka sköta kosten bättre !!

MÅL
  • Träna Styrketräning pass 1 & 2. ( ordnat dem specifikt för mig)
  • Thaiboxning 2-3 ggr i veckan.
  • Löpa 2-3 ggr i veckan
  • Vila 2 ggr/veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0