Oinspirerad!

Snart är det påsk hörrni!
Godis, choklad, billiga äckliga godissorter.
I Mitt påskägg skulle jag önska gojibär,salta cashewnötter, mullbär & keso,haha!
Nejdå, snart är det påsk och det inled med traditionellt firande hos Mormor. Vi samlas allihopa med massa ägg att måla. I min familj går man ALL in, det lovar jag ! ;) Så sitter vi där, målar, klistrar, pratar & äter sill,lax, skagenröra med ugnspotatis etc.

Igår fick jag ballong&uppblåstmage igen. När jag skriver det här är det mest för att jag ska komma ihåg vad  jag åt och kunna kanske komma fram till vad det är som gör att min mage reagerar såhär. :( Hållt mig borta från snabba carbs dvs gluten, och det har funkat bra i en-två veckor men igår kom det återigen. Svullnad, uppblåst, ont , gaser... i dont know men det är inte kul.

YEYE, nog om sådana besvär. Nu undrar jag vart solen är?! Torsdags vinet/ölen liksom, ska man dricka den i skuggan, NEJ, det vill jag inte. KOmsi komsi sol!

Puss och kram / ÄNNI

PS. Veckan träning blir somså...
Mån: Thaibox.
Tisdag: Spinning.
Onsdag: Thaibox & Löpning 25 min.
Torsdag: Spinning
Fredag: Bodypump & löpning 25 min.
Lördag: Bodypump.
Söndag: Vilodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0