Ny månad

Hej & godmorgon!

Avnjuter en lugn morgon i soffan med the boy breve. Ätit frukost precis och känslan att det är helg sjunker sakta in nu. Känner bara " FYFAN VAD SKÖNT" :)
Vi lyxade till det med go frukost, bärsmoothie med massa gott i, ägg och friskus m philliost slank ner för min del. Heaven.
Ska dra iväg på sparringträningen om 45 min. Kroppen är lite slö och trött men inte ska det stoppa mig? Idag är det planerat en fullrulle dag med strävan efter en fullländan SLAPPAR dag ;) hihi.

Anyway, jag och Oscar planerar vår semester. Vi har ett par alternativ att välja emellan. Nu står det mellan
Kebnekaise, Norrland.
Roadtrip Norge.
Island.
Nice,Frankrike.

We will see va det blir. Slappardags. PUSS HEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0