No String attached.

Hej!

Igår var det den klassiska "söndagsbion" på schemat. Jag åkte till Heron City tillsammans med glada tjejers sällskap och det kändes som halva tumba var där. Det är något med söndagar och bio, det hör ihop. Förutom att det blir rätt sent när man kmr hem :S

Anyway, vi såg No String Attached. Med Achton Kutcher & Natalie Portman, eeh asbra duo?! Filmen var ur-mysig, rolig med inslag av snyftedpisoder. Den får helt klart godkänt!

Annars då?! Vad händer i mitt liv? Jag tränar som vanligt var & varannan dag, älskart! Ikväll är det thaiboxningen men innan dess ska jag jobba på förrskolan 9-15.
Ska även klämma in körlektion med mamsen. För jag strävar efter ett körkort till sommaren, helst !!
Den 3 Maj ska jag på antagningsintervju inför ngt som kan ändra framtiden ett år framöver.


Now its monday! Monday here I come !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0