Morgonfrippan


Ut och traska en liten lugn långprommis. Sen plugga teori, gå på körlektion 10.15 och jobba 13.00-17.00
Måndagen blev visst en uppbokad dag ändå.
Imorgon ere jobb & sen in till City m Oscar. Idag är det vår 1års dag som offentligt ihop. Jag minns precis hur det var, när vi gick igenom ica. Vi hade thaishortsen på oss, varit och tränat båda två. Vi mötte hans bror i butiken. Oscar höll min hand och sa "min flickvän" och jag bara log. Sådär galet kär var jag/ÄR jag! :)
Älskade bästa du <3
Så vi ska till stan & unna oss lite nya grejer från Budo Fitness & äta ngt gott. Vi slår på stort vid tillfällen som är spontana. Oscar och jag har aldriv varit suckers för "måsten" i förhållanden. Så känns avslappnat och bra.

Tjingeling!

Ps. veckoplanen.
Måndag: Promenad,plugg,körlektion,jobb,övningsköra?thaibox
Tisdag: Promenad,jobb,leta outfit till skivan, Löpning
Onsdag: Promenad,jobb,Träffa martina & fika? Thaiboxning.
Torsdag: Promenad,jobb,Studentskiva m Gympolers! ;) 
Fredag: Promenad,plugga körteori,träffa jakob? Löpning? Övningsköra?
Lördag: Sparring 10.30-12.00 , Gymjippo,spinning&Mingel samt möte.
Söndag: Jobba 8-13.30 + körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0