Lycka !

Idag känner jag ren lycka rakt igenom hela kroppen.
Hur bra fredag som helst! Löpte lite, hade en perfekt körning med körsskolan. Träffade min sömntuta till vän, Amanda, och käkade lunch tillsammans. Härligt att träffa henne för det var alldeles för längesen vi sågs.
Vi tog en prommis efter maten och möttes upp med Carro. finns det inget bättre än att promenera i vår-solen tillsammans med sina fina vänner?!
Jag & Carro sa hejdå till Amanda och Hej till gymmet där vi körde 1h pass m fokus på biceps,mage & lite rygg.
Alltid kul att ha en träningskompis emellan varven, jag tränar ju oftast ensam. Vilket jag gillar iförsig men hon va bra Carro, stark ! ;)

Och nu ordnar jag räk middag med aioli, hemma gjord guacomole och massa gott till mig och Oscar.
Hur mys har jag det inte ? :D
Försökte fota lite sådär fotografiskt fint, skiter sig...men såhär äre!

Tant kjol?!

PUSSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0