Lite strunt.

Tänkte kickstarta April men just nu är det lugna tag som gäller. Kroppen har hamnat i obalans, det märker jag på min mage. Som just nu inte vill sammarbeta med mig. Nu är det dags att ta tag i saken och sluta gnälla om magbesvären och den eviga bihålstäpptheten. Doktor besök måste bokas innan April är slut. Ett av månadens mål?!
Helgen som gått har jag mestadels sovit bort. Igår sov jag efter frukost fram till lunch och efteråt en timme. Antar att jag pressat mig med mkt nya intryck och händelser och det påverkar mig och gjort mig dödstrött.
Men hann också med att hälsa på Mamma&pappa, ätit gott och haft frukostdejt med mormor. I fredags var jag dessutom hos Clemente och avnjöt min livs första PlanksteK!! :)

En lugn helg med mkt sömn var resultatet. Nu ser vi framemot en okej vecka med LAGOM träning. Så jag inte hamnar i sjuksängen.


Hörs ! / Änni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0