hey,trött tjey!

Hejhejhejhej!

Sitter och inväntar sms. Ogillar att invänta sms som avgör hur kvällen kmr bli.
Uteservering eller inte? Koko, Miss A, answer meee...

Utöver det har dagen rullat på ! Fick sluta kl 12.00 på dagiset och tackvare den sköna och korta arbetsdagen drog jag mig till gymmet. Löpte 5 km & cykla i 20 min. Lite lagom sådär ;)
Hann inta supergoa mellismålet Valio yoghurt & macadamian nuts/pistage nötter..mmm.
Sen hälsa jag på pappsen & katterna. Satt där i några timmar, läste lite.
Åt en tidig middag bestående av 2 ägg, grädde, skinka & ruccolla sallad med tomat&olivolja. Njammi!
Syndade med en stor klunk Mjölk, inte laktos fri och fick mitt straff en timme senare av akut toalettbesök..god damn it :(

Anyway, nu är jag uppe igen i lägenheten, Mumsade i mig en till yoghurt, herregud, dem är ju såjäkla goa! Jag snackar om dem där med små "frö" bitar i, med vaniljsmak. Himmelska.

Btw, när vi ändå snackar mat. Igår tog Oscar med sig ett exemplar av en ny Kesella sort, Kesella Hallon med hallonbitar i ?! Ska tydligen vara supersöööööt. Men jag ska testa den till någon Lyxfrulle i helgen.
Typ Pannkisar med Hallonkesella! Sounds good to mee...

Aja, smset.... still waiting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0