Gömoooorgon!!

Oh yeah. Morgonkaffet med skvätt mjölk i, ere gott eller? ;)

Måste skryta lite om en händelse igår ifrån träningen. Emil,min tränare, satte igång en tävling. Den som orkar stå i planka längst skulle vinna ett par linningar ! Oscar har pratat om att köpa nya i evigheter. Jag såg vinsten i min hand. Jag skulle vinna!! Sakta men säkert ramla en efter en ner på mage... efter 4 minuter tittar jag upp ur min utomordentliga planka och ser att min motståndare är ingen mindre än OSCAR!! Den jäääveln. Finns det någon mer envis än min pojkvän i denna värld? NEJ, det finns ju inte det. Så fanimej, han skulle bara vinna. *skratt*

Men aa jag tar andra platsen med stolthet och vann på stilpoäng enligt gruppen så känner mig som vinnare också.  7,20 min!!! så länge stod jag, oscar några sekunder mer. Klubbrekordet är 11 min. Tar de nästa gång ;)

 

A det var gårdagen det, ikväll är det studentskiva. Vi kör stenhårt på baggy+t-shirt style samt exklusiva 3d brillor på. It will be fun. Mkt dans ikväll alltså !

Trevlig toooorsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0