Gnällrumpan is here.

Det är lite sisådär med kroppen änsålänge. Jobbar man på försskola så är det snorig snok & hosta man får dras med. MEN nu tar jag det lugnt med träningen och det är tråkigt när energin är som bortblåst! MEN men, igår var en bra dag ändå. Sushikungen fick besök Oscar & jag käka Kobikött till huvudrätt samt lyxrullar!! Så goa. Jag tröck i mig 4 st! Oscar 7!! :O Jag var proppmätt men även magen är ur-funktion så oavsett hur mkt eller vad jag äter så står min mage ut i 9:onde månaden. Lovar,ska kontakta läkarn!?

Anyway, snart dags för jobb. Idag är planerna att träffa Martina och snacka lite,promenera. Sen är det thaiboxning. Blev ingeting i måndags :(

Jag längtar tills denna vecka är slut för då har lingonveckan satt igång och allt grått och tråkigt blir till blommor...typ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0