Frisk/sjuk?

Fasiken, jag vet inte om jag är kry för träning eller inte? Igår låg jag deckad nästan hela söndagen. Min täppta snok har besvärat mig i månader så det är inget nytt. Magen kurrar oroligt ( och det är inte pga hunger! ) och nu har jag nyst så att jag sträckte mig i nacken, haha!
Naej men jag vet inte.. min energi är inte på topp. Skulle lätt kunna lägga mig och sova en timme eller två.. någon som vet varför kroppen beter såhär? Pmsveckan är relativt lugn  i allafall,känslomässigt. Det är skönt!
aja, får ta beslutet om Thaiboxningsträning eller inte senare i eftermiddag. NU ska jag slappa en timme till. Sen läsa körkortsteori igen...mkt bil & körkort. April satsar jag fullt ut på det. Vill ha körkortet inom snart framtid! ;P

Ciao fhooooks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0