Frank is here!



Vi är barnvakt, jag och Oscar. Igår anlände gullungen Frank hit och idag har jag strosat runt på soltäckta gator med denna goa filur. Han är stark, 17 kilo. Det kan man inte tro när man ser på han.
Vi var ute bland hästarna hos mamma & vädret, jag tackar för det!! Verkligen mysig förmiddag.
Efter lunch så  har jag soldyrkat lite vid ett vidöppet fönster och druckit kaffe.
Frank va rätt trött efter långpromenaden så han la sig tillrätta på soffan och vilar lite innan nästa prommis då Oscar kmr hem från jobbet.

Om ni undrar så tillhör Frank Susann. Det är hennes vovve! Men jag och Oscar vill skaffa hund såsmåningom så att sitta hundvakt har inte alls varit jobbigt, bara roligt och givande. ;)

Mina egna planer för kvällen ligger vidöppna änsålänge. Kroppen är trött så ett besök hos mamma & pappa skulle inte sitta fel. Och kanske en god dessert som bär med grädde för att njuta lite extra av helgen.
Brorsan skulle in till stan och fira en tjejkompis som fyller år. Jag vill träffa henne och han också! Men det var lite till och från om vi skulle hinna in till firandet. ;( Men men, hursomhelst så ska jag njuta av lördagen för vad jag än hittar på så är det okej.

Imorgon ska jag städa i lägenheten, det ligger små svarta hårstrån överallt. ( men de gör inget Frank, i still like you) och sen lite teoriplugg. Ser framemot söndagskvällen, tjejmys med Amanda, Matilda, Martina & Carro ! Vilket gäng?!
Fast nu är NU och NU ska jag njuta av Nuet ;)

PUSSAR!!

Lite pics på Frankieboy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0