Ey Yo!

Nu fattar jag INGENTING.
Sju kommentarer av folk jag inte känner för fem öre ! ! haha. Vad har hänt? Har någon mutat er!? (;

Aja, igår körde jag thaiboxen dårå. Passet gick ju sååådääär, första  halvtimmen dvs uppvärmningen hade jag mitt game uppe! Svettet rann MEN när vi skulle kicka igång med övningarna kände jag hur ansiktet tappa färg, händerna skaka och jag höll på svimma.... blev ett lugnt pass. Fick sätta mig ner för sådär kunde jag inte må.
Men jag är nöjd att ja gick dit!

Just nu degar jag och kollar på BigBrother. De är min "morgon-slö-titta-serie". Skitprogramm men man blir beroende så varje morgon 7.oo brukar jag titta i smyg & skämmas.
Men men, nu ska jag ladda inför dagens jobbpass, 9.oo-16.3o på förskolan. De blir fint de !?

Sådär var inte min frukost imorse. Men de där pannkakorna var sjukt goda. American style med smör & grädde till och sirap!! :) Lady Blue pancakes i Sanfranisco.!


Ha de gött!

Ps. Löpning ikväll dårå ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Du kan se andra headers jag gjort under kategorin Headers/designer och sedan skicka ett mejl till mig med hur du vill ha din och skicka med ev. bilder också:)

2011-04-14 @ 15:09:44
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0