Did i make it?

Yes i did!

Idag har jag sovit, ätit, pluggat, sovit, ätit, kollat tv, gått på långpromenad i 45 min..ha "lång"?
Sen suttit ute lite till med teori boken. Gått hem och ätit...men framförallt har jag snytit mig och vilat.
Jajamänsan! Känner mig redan piggare. Imorgon finns det inte ens plats för träning så Onsdagens thaibox är Efterlängtaaaad, likaså Jogginpass m Oscar på Torsdag, Fredags-fys på fredagen. Sen blir det 2 lugna helgdagar för att inte återigen bli sjukt igentäppt. Fingers crossed!

Dagens mat?!
Frukost; 2 ägg, yoghurt m bär&Solrosfrön.
Mellis; Halv avocado + kokt ägg.
Lunch: Kycklingspett m feta/couscous sallad + tsasiki.
Mellis: Smoothie ( avocado,bär,kesella & lite proteinpulver)
Middag: SuchiniCarbonara m äkta grädde,bacon + kokt ägg & paprika/tomat.
Kvällsgott: 70 gram mandlar.

Utöver allt de där har jag druckit litervis med gurkvatten, så GOTT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0