Carb overload!

Oooja, igår vart det liiiite för mkt av det goda för mig & min stackars mage!
Chockade nog den med överdos av snabba carbs & socker. Har ätit en kost för magensskull i 2 veckor och igår ville jag smaka det jag åt förut och ha en gottar-kväll.
Nästa gottar-kväll tänker jag hålla mig till det jag vet att magen tål!

Anyway, det var gott :) Smulpaj med äpplen gjord på parannötter,mandel,havre,socker och Smöör. Till det åt vi vaniljkesella. Middagen bestod av pasta med tonfisk, beasås och ketchup! Har inte ätit ketchup på väldigt länge, GUD vad sliskigt.
Och slutligen tryckte jag i mig en påse popcorn, helt själv,haha!
Har laddat inför veckan kan vi väl säga så känns de lite lättare ;)

Idag är det söndag och idag ska jag njuta av sockerbak-smällan och inta veckan imorgon med ny energi och mag-snäll kosthållning. Hell Yeah!

toodles fhoks!


Kommentarer
Postat av: suzan

skönt att det var fler än jag som kolisladdade igår ;)



Fina bilder på frankieboy, snor dom ,)



Spinga i veckan? puss!

2011-04-18 @ 05:03:31
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0