Börjar man bli gammal och sliten?

Ufff... vad  jag är känslig mot att ha dåliga sömnvanor. Märks direkt på mitt humör, tålamodet, hungern och koncentrationen. Helgens små händelser har tagit mkt energi och idag är huvudet trött.
Pluggat teori dessutom så har väl också använt lite hjärnkapacitet som gjort mig tröttare, hihi.

Susann och Maria roade sig med att äta Sushi idag. KOlla in Susanns blogg! Hennes "humle & dumle" videoinlägg är jag stolt producent över, haha. Vi hade kul igår iallfall ;) Men att sova själv utan oscar var ingen höjdare, sov oroligt. Kan också berott på att jag hade läckage (charmiga mensen är här) Fick gå/springa till Statiol 7 på morgonen för akuta tamponger innan jobbet, puh. Kunde slutat illa. Blodbad på ttc... HAHA ! USH!

Nejrå, nu ska jag vila huvudet och ströläsa bloggar såhär på söndagskvisten. Oscar är hemma om 1h ungefär :)
Ser framemot en vecka fylld med jobb & thaiboxning samt en helg med Frank!! Ska vara hundvakt på lördag. Wihu!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0