Wuppiduh!

Jag tog min oskuld på vägarna idag. Första gången jag körde med andra traffikanter och jag höll på o skita på mig. Fick in i 3ans växel i en korsning och mamma påpekar att bilen som åker emot mig har företräde. Samtidigt kmr det bilar bakifrån & jises, bilen på vänster sida missa jag totalt. Stolt över mig själv att jag sitter här just nu med livet i behåll. haha. Tror självsäkerheten tog över lite väl. För faktum är att jag knappt övningskört, ALLS i mitt liv. Ändå trodde jag att jag var redo. Men ja testa & landsvägskörningen gick ju faktiskt galant :)

Spenderade lite pengar på stan idag. (ångest) förhoppningsvis har jag fixat ett extra knäck, lunchservitris på söder. Så pengarna hinner nog inte rinna iväg innan nästa lön. Ska dit imorn och "snacka" så ett bra cv ska fixas nu, 30 min. Stress? Nejdå. Men jag hoppas jag kan få det här jobbet. Passar perfekt in i min vardag just nu.

Köpte förövrigt grejer till en maskerad. Ska vara Nasse. Rosa tajts, rosa hårspray (hårspray är satans dyrt) samt en söt top..rosa såklart :D
Martina ska vara Nalle Puh. Vi kmr äga!

Well well, tryckt i mig mellis, kesella&bär m proteinpulver samt en halvbanan. Laddat inför poweryoga&träning ikväll.
Avrundar kvällen hos Amanda m film. MYS.

en bra dag trots allt !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0