Word !up

Gomorrron!

Ska ta mig till staden, bibblan & plugga körkortsteori. Fick 38/70 på mitt första test av 20, haha. Men hey, jag har inte pluggat (knappt) och nu vet jag att jag har mkt att lära. "Hade du gjort testet i körsskolan hade du fått underkänt med hööög marginal" typ ja. eh . .

Igår var jag mästerkock. Laga mat är roligt. Kycklingwok m nudlar, starkt & gott. Vi cyklade och kollade lägenhet i Söderby, jag och Oscar. Oscar vill flytta. Hade jag haft pengar hade jag också vilja flytta. Men just nu agerar jag extra ögon & omdöme för karln min.

Har snöat in mig på Phoenix & Oscar Linnros. <3<3 Good shit.
fyfan vilket inlägg... ordbajsa.
Nejni,cykla hem & byta kläder och inta pluggfacet. ;) PUSS!!

gammalbild, saknar dig tösen. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0