Skitintressant!

<--- morgonrocken & Oscar <3<3

Jag sitter i min favorit morgonrock,den jag ser ut som att vara tillbaka i stövell & Gallonbyxåldern,5 år.
Har surplat kaffe, Japp, SURPLAT,för jag är ensam, då kan man surpla så mkt man vill :)
Har även betalt körkortsteori-paketet. Punga ut sådär 8950 kr, japp, då är man fattig också.


Nu har jag däremot ångest... plugga!? Hur länge sen vare inte!? Hjälp.
Jag satt på alarm, 1h, sen läste jag lite, pluggade lite väjningsmärken. 45 min senare la jag ifrån mig boken m lätt huvudvärk. Hur FAN ska allt det där fastna? och körlektionerna, och övningskörning. Gah, jag blir nervös. ska klara detta, kmr klara detta. Men planera & sen utföra är fanimej stressande.
Hur har ni som tagit körkort lagt upp alltihopa? hur mkt tid la ni ner utanför datorn&körskolans teorisal och pluggade på egenhand? Tipsa!

Anyway, har ju iförsig vart produktiv som fixat alltihopa och tagit mig i kragen. *klapp på axeln* dessutom klämde jag in ett träningspass som redan känns i låren. Aotch...
Jobb ikväll på TTC! Kom förbi och säg hej :)

Puss // Änni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0