Så jäkla Nöjd! :)



Wow, vilken toppdag det är och har varit! Solen skiner och värmer utomhus. Jag fick ett bra besked angående nya jobbet. Börjar på måndag och kmr ha 3 timmars pass mån-fre varje vecka. Detta innebär att jag har tid över att plugga upp betyg, ta körkort och TRÄNA! Så himla glaaaaad!
Började även dagen med ett 90 minuters MÖRDAR pass, Bikram Yoga. Amanda min homie ville testa sin kapacitet till att svettas och jag hade ändå inget bättre för mig idag. Ohmyf*ing god...glömt vilken tortyr det är. Men efter passet var båda nöja och glada och galet avlappnande så det ger ju en positiv effekt. Jag känner att dagen går harmoniskt...ursäkta fjoll uttrycket men det är den mest rättvisa beskrivningen av hur jag mår. Harmonisk och lycklig :)
Min tränare Johan ringde alldeles nyss, så imorgon är det fysträning på klubben. Himla längesen jag var där :(
(Men ska självklart bli roligt o få träffa muppen och de andra. Saknar thaiboxningen väldigt ofta.)
Ikväll däremot väntas det middag med min pojkvän. Äta gott, mysa & få prata av sig. Han lyssnar även om ja ordbajsar. Det är väl det som är fint med kärlek, att oavsett hur man är så accepterar ens "partner" alla sidor och älskar dig för just dina perfekta och operfekta sidor.

Nej, en toppdag, punk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0