Happy Dancemix!

Jag har träningsabstinens idag. Riktigt taggad på köra gärnet ikväll! :)
Wihuooho..!!
Igår körde jag pump tillsammans med pojkvännen. Amanda var också på passet :) Var energisk & starkare än förut vilket är roligt. Men idag ser jag framemot ett farfyllt HappyDancemix pass!! Få dansa & svettas är den oslagbara kombinationen för mig. Ska köra styrkepass innan så beger mig mot gymmet 18.00 för lite muskelträning och avrundar träningen med dans.
Imornbitti har jag pump på schemat igen samt jobb till 22. SEN hörrni, kl 04.30 går jag upp för att åka till France!! (:
Där blir det inget pumpande eller dansande ( kanske dansande iförsig!) Men det väntar däremot promenader i bergen & en heldel promenerande längst med stranden i Nice. I will like it.

Puss & kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0