Bokat!!!

8 September kl. 06.50 Arlanda-paris-Nice!!

Kunde inte sitta bättre! Lycklig lycklig lycklig. !
Min mini-semester för ett par tusen till underbara Nice,Gilette blir av! Wihu, har man slitit ska man fan unna sig lite lyx och detta mina vänner, är lyx i ren form.

I frankrike väntar mormor,gudfar & hans fru på mig. Där kmr jag bli bortskämd. Dagarna ska spenderas med promenader i bergen, ett glas rött & massa filosofi. Perfekt att stressa av innan hösten sätter igång ordentligt.

Idag börjar vi dagen med en lång morgonpromenad i solskenet. Kmr vara inlåst på gymmet sen resten av dagen så passar på att njuta av solljuset.
Ska också klura ut hur jag ska ha råt att gå ut på fredag + käka Italiensk Lyxmat på Restauran med mannen på lördag. Men en toppenhelg väntar och jag löser nog den ekonomiska delen. ;)
Anna on Adventure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0