Är det ens okej?!

Haha, var på förhör nyligen hos polisen för en grej som hände 19 dec förra året.
En kvinnlig åklagare satt och skrev ner det jag berättade på en dator.
Mitt i alltihopa brister hon ut  ASgarv. Alltså inte skrattar,hon AS GARVAR så hon får tårar i ögonen.
Så sitter jag där, skrattar lite nervöst, fattar ju ingeting?! Haha
Sen säger hon " Det här är fan det roligaste jag någonsin hört" och skrattar igen.

WTF LIKSOM? :) Det var förvisso roligt men jag kände mig lite dum tillenbörjan.

Anyway, förutom förhöret så har jag lagat / lagar asiatiskt kycklingWOOOK och inväntar Mr. Oscar! Ska bara fixa the noodles innan han kmr så det är fräääsht!

Puss & trevlig kväll folk!


Kommentarer
Postat av: Anton

Men hallå! vad vare du sa då? varför va du på förhör!? varför är det rätt roligt? du kan ju inte lämna cliffhangers sådär!

2010-09-23 @ 00:51:27
URL: http://agraphy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0