Yepp yepp...

Wooow. 100 års firandet igår var ballt. Mest för oss som firande Kristina. Hon fick telegram från kungen & drottningen. Lite status lr vad?
( foton kmr)
Just nu har jag micropaus i soffan. Ska iväg och plugga matematik med kära söta Martina. Matte-proffset. Kom nyss in genom dörren och iväg ska jag. Hit & Dit. Känner att mina matvanor tar stryk av allt som sker runomkring.
Brieost med cola light till mellis? En bit fajitas till lunch som jag tröck i mig mellan lunchserveringarna. Frukosten är helig iallafall & det ska den förbli. !!
Igår var det gräddtårta,chokladtårta & smörgåstårsta. Hej bilring, du börjar bli gosig nu!! Nej, nästa vecka får jag skärpa mig och prioritera bra mat som gör mig pigg&fräsch. suck..

MEN hej, nu ska vi vara glada för det F REEEEEEEEEEEEEE DAG :D!! Efter plugget är det spinn/core sen styrkepass med boysen, Oscar & adam :) Slutligen avrundas fredagen med godavänners sällskap. Micke från Linköping är i stan.


Puss påer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0