Tjat,gnat & känslovåldtäkt.

Idag är det känslor som tar över. Lingonveckan på ingång och därmed depp,sug,berg&dalbana-humör.
 SUGER RÖV!
Ensam, enstöring, asocial med kvävande lust att få umgås med folk, träffa nya människor, dansa röven av mig, supa bort mina bekymmer och glömma morgondagen.
Jag behöver en dos av min gymnasiehomie-sanna. Hon är den som ryckte upp mig vid dessa nergångar & vi var vila tillsammans. Ibland saknar jag att få vara ung&galen. Har inte tillhört den sorten. Visst, jag är smått galen men de är en brist att söka upp äventyren. Jag har rest och surfat själv,stor bedrift. Hoppat fallskärm på min 18årsdag. Sådana grejer gör jag. Reser själv. Adrenalinkickar.
Men festa&träffa folk, resa m massa polare. Har inte blivit mkt sådant i mina år. Inte ngt som jag egentligen saknar så mkt. Men när lingonveckan är på ingång. Då saknar jag allt jag har och inte har. ( jag vet, helt obekripligt)

TOMT.

Just så är det, det känns TOMT även om mkt sker & plugg,teori, nytt jobb är aktuellt så känner jag mig TOM.

Jag borde träffa mormor. Alldeles för längesen. Älskade mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0