Onsdag.

Oscar <3

Svart ute, Oscar har kilat till sitt jobb. Jag drog mig i sängen men hungern drog mig upp ur sängen. Mumsat frukost & insett att jag ska göra något jag aldrig trodde skulle hända i mitt liv. Jag ska p l u g g a matematik b nu på morgonkvisten 30 min... HA! in your face bitcheeees. Men faktiskt, jag vill & så hinner jag det bäst nu. Dagarna bara försvinner och timmarna med så bäst att passa på när man kan. 

Veckan todolist...
Onsdag -  jobba, Fika med Martina, promenera & 2h lektion matematik kanske Öl på Stan med Sanna?
Torsdag - jobba, Träna & plugga, kvalitets kväll m Tjejerna.
Fredag - Jobba, plugga, Mingel & dans 18.30 på TTC.
Lördag - Spinn, kvalitetsdag med pojkvännen <3
Söndag - Övningsköra , plugga matte, teorikurs 4h.


Skiter i listan, vill ju inte ha det så facking inrutat. ;) Men den får stå kvar.. ifall jag får lite saknad av struktur. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0