Ny vecka, nya utamaningar!

Godmorgon!

Ska iväg och jobba på nya jobbet om cirkus 20 min. Jag är lite nervös men mest förväntansfull. Hoppas personalen är trevlig och att jobbet flyter på bra. Andra förväntningar har jag inte direkt lr jo en bra lön också men det räknar jag med. ;)
Igår lagade jag broccoligratäng m kyckling & bulgursallad till mannen. Det är skrämmande att inta husfru rollen men ngn söndag ibland kan jag faktiskt ställa upp. Nästa gång iklädd i enbart förkläde kanske? ;D

Längtar otroligt mkt till vintern nu. För en skidresa planeras där naturen & sällskapet av en viss person bara ska stå i fokus. Mobilfrizon, tvfri zon, bara berg,snö & lååånga skidturer + massa god fika och självklart kärlek.
Åh, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0