Mkt på eeen o samma gååång.

Pumpa 7.30, frukost,jobb 10-14 , övningsköra 15.30 , jobb 17-22.<--- Shooot me?

Idag är jag en död kvinna när jag bumsar ner i sängen. Men det är kul! Matematiken igår var rolig. Helt sjukt. trodde aldrig att dessa ord skulle komma ur mina läpper. Matematik är kul. Ha ha ! Men läraren var pedagogisk och glad,munter. Han liksom bara sa som det var. Enkelt!
Utöver det är det hetsigt schema just nu i mitt liv. Ska få allt att gå ihop utan att själv gå sönder. Men jag klarar det! Visst gör man!? Funderade på att leva utan almenackan på en vecka. För just nu klarar jag mig inte utan den.

Dagens micropaus är 1,5 h lång. Dega vid datorn, pussa på pojken sen ut och köra med körskolelärare. Wihu! (:

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Tini

trots att du skjuter dig själv i huvudet så var bilden fin ;) du klarar det snuttan! en dag i taget, idag råkar vara en jobbig dag, det kommer lättare dagar :)

2010-10-19 @ 14:46:17
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0