Lördag 30 Oktober.

Gääääsp!
Inatt sov jag dåligt & utan sovsällskap. Mannen slockande i soffan i mitten av filmen,lutandes mot mig. Jag satt och tänkte att filmen är bra och vaknade efter 20 min. Insåg att mitt försök till "vila ögonen en minut" inte var så lyckats. Får se klart på filmen söndagkväll istället!!
Sitter i karlns soffa. Ätit både frulle & lunch. Va och träna vid 8a nämligen :) Roligt pass! Musik gör allt!
Lördagens bestyr blir en tur till City med Los Clementos! Kaffe & promenera runt bara. Vad kvällen bjuder på vet jag inte än. Antingen något med Carro,tjejkompisar? Lr pojkvännen+grabbarna, lr ngt med alla eller bara s l a p p a med morsan. Fast nej, ngt kul vill jag hitta på. Roligt & gratis !?


Have a nice saturday, jag måste ta mig upp ur soffarn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0