Lite andra ögon.

Jag ser det med lite andra ögon. Jag ser det som ligger bakom, det som läggs på för att skydda omgivningen för att se. Men jag ser, jag vet. Egentligen vill jag blunda för det. Jag vill stänga av. Det ger mig sån ångest & så mkt negativa känslor i kroppen att jag helst av allt vill fly bort från allt och alla.
Men så gör man inte här i livet. Man flyr inte problem eller tankar. Man tar antingen tag i dem eller låter dem gå me då släpper man dem på riktigt.
Bara nonsens.

Igår var det kämpigt. Men har bara mig själv att skylla. Festar man till morgonen & jobbar dagen därpå får man stå sitt kasst. Gick även på 4h teorikurs. Ögonen gick i Kooooors! Därefter middag hos mormor. Men jag var sen så det var mest folk som skulle gå när jag kom in & ville träffa alla. Ganska trisst. :(

Idag är det måndag, jag är ledig. För det är Upprop inför matteB kursen idag. Aulan i Tumba Gymnasium. Härmed inleds ännu jobbigare period. Matematik & körkortet hand i hand. hejdå sociala liv. Hejdå träningsliv. Hejdå Anna. Haha
Nejdå, så farligt är det nog inte. Jag ska nog lyckas klämma ihop träning & socialt liv däremellan också.
Med dem orden ska jag & min bikiniångest utsätta oss för prövning. Ska gå och simma tänkte jag! Lr gymma. Fan, kan inte bestämma mig.



Som sagt, nonsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0