lets face it.. i got no friends.


Go'morron
Ny dator, inte min nya dator. Min pojkvän har skaffat ny dator & jag leker lite med den. Har fått absolut förbud för att dricka kaffe lr äta vid datorn.. mihi. Det är såhär min nya konkurrans ska se ut. Svart, len, hårdhudad och kvick i huvudet. Aceeeer.

yeye, torsdag,idag ska det serveras pannkakor på jobbet till hungriga flottungar på 16 år. Sen är det dejt med Jossan, en barndomsvän. Sablans trevligt ;)
Har ett förslag på booooowling på fredag. Vad sägs, vilka hakar?

ha en bra dag ni icke existerande läsare.

Kommentarer
Postat av: Knatte

du skulle ju sluta blogga väl? nice att du gav upp det beslutet :D i love reading!

2010-10-17 @ 16:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0