En chans!

Jag kan inte fatta... Igår för 12h sen var Januari - februari två vanliga vintermånader. Förvisso såg jag framemot dem en heldel pga min & pojkvännens planerade skidresa. Men så kommer en vän till mig med förfrågan , " Ska du med mig till Hawaii? Flytbiljett tur&retur 8tusen?".

Eh...

Gulp..

Vaa?...

Jomentjena, nu är jag fattig som en kråka igen MEN en RESA TILL HAWAII RIKARE!!! Jag kan inte FATTA det än. 11 dagar blir det bara, kan inte ta ledigt mer. Och jag skulle gärna haft med mig Mr O. Han förtjänar en sådanhär resa lika mkt som jag. Men tackvare honom köpte jag biljetten. Det är ju ändå en chans man måste ta om man får den. Jag hade gjort detsamma för honom. OCH lösingen blir helt enkelt, leva på skorpor tills Mars. För däremellan är det två resor med två personer nära hjärtat. :)


Vilken start på veckan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0