A soul searching comedy.

Landar i Oscars lya denna fredagkväll. Så himla skönt. Vi har hyrt film,'Cold Souls' a soul searching comedy.
Så jäkla skönt med sånna här fredagar också. När man lyckas kombinera kvalitet med människor man älskar.
Pluggade matematik i 1,5 h med Martina på bibblan, körde spinning och där var Amanda hunbun som höll i passet. Och på tog jag & mannen tag i musklerna och körde lite styrka 40 min. Lr mestadels han ;)

Och hemma blir man mött av en doft av lagad maaaat. Kycklingfilee med grönsaker,lite pasta & mango Chutney.
Visade en video på mig från när jag var 6-8 år också. Ha ha säger jag bara.
Anyway, soffan kallar och en iskall läsk samt mööövie!!

PUSSSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0