Tagga tagga tagaaa...

Wihu, gröten ligger varmt i magen. Idag kickstartar jag lördagen med lite svettigt spinnpass.

Däremot har shoppingabstinensen infunnit sig. Jag har ett behov att få uttrycka mig igenom min stil och mode&kläder är faktiskt roligt. Men jag lever mestadels i jobbkläderna sen byts de ut till träningskläderna därefter ersätts dem till säng & sussa-kläderna.
Men snart får jag lööön och då ska jag unna mig lite fina blusar, coola tröjor och ngra byxor. Mer lr mindre ;)
Är dessutom bjuden på mitt livsförsta adventsfirande i ren & skär svennebanan anda. JULBORD! I Valdermarsvik hos Oscars underbara föräldrar och släkt. Casual uppklätt blir looken och saffransglöggen står vi för. Jag längtar.
MEN de är inte förrän nästa helg. Denna helg njuter jag av att äntligen inte behöva stressa runt, sova när jag vill, ha kul och njuta.

Mina dagsplaner är gymdejta, förhoppningsvis hittar jag sällskap till SthlmWinterJam på Stadion. Kan lyckats flirta med några fhoks. Slutligen har jag & Carolin planer att dra till Pure. Djbåset har lite roliga gäster - haha.

FÅR SE vad händer. Pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0