Spring forward, fall back.

Ny Vecka & nytt fokus på ett bra energi-intag. Helgens gottigott var värt varenda tugga, Mums. Men nu vill jag se lite resultat ... lr iallafall bli stark som en björn.
Så vi kickstartar måndagsmorgonen med benträning. cirkus 30 min styrka sen en vända på crosstrainerna ca.30 min. Det blir ju en hel timme såhär på morgonkvisten. Laddat med proteinfrukost. Kycklinglår, kesella,avocado,juice samt kaffe m mjölk. Efter träningspasset väntar smoothie på bär,mjölk,proteinpulver & havre. Ladda ladda ladda...
Ska kanske köre en vända i eftermiddag också. Med fokus på biceps & mage istället.

Nu är det November vänner. Vinter-tid. Uäh. Jag borde också plugga matematik. Det blir 2h lektion ikväll.
Imorgon är det långfrukost med pojkvännen & jag längtar. Vi ses lite varje dag men det är mestadels efter att man har jobbat och kvällen är sen och både e trötta. Man myser,pratar men vi båda längtar till lite längre ljuspunkter. Liksom, resa, utflyckter etc. Sånt behöver man också. Även om han sätter lite guldkant på min tillvaro genom att existera. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0