Norrlands Pärla - Isterbandet.

Haha.

Så Darn GOOD, så darn fettigt och "onyttigt" men det struntar jag i. För det smakar ljuuuvligt. Stek upp en halv korv, ät lite coleslaw sallad till och wooula, en norrländsk goding gör orgasmvolter i magen på mig :)


Fick jobba med chefen idag på jobbet & imorgon börjar jag 11 slutar 15.00 Catching.. Ingen sovmorgon dock. Om träningen ska hinnas med blir den tidigt på morgonen och nu har jag lovat gå på Manuellas pass.. 6.45 börjar det ! Uäääh! Men det blir kul och skönt o ha träningen avklarad liksom. Och kvällen avrundas med middag med mina brors!! Jepp, brors! Jakob & sami
<--- Jakob bjuder ;D  Imorgon kväll alltså.För nu väntar matematik...bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0