Morgonrocksfetish..

Står i köket i morgonrock. Ätit lunch halv fyra & inväntar ett skööönt bad.
Gårdagens utgång  var grym !! :) Och jag har det perfekta receptet på "inte baksmälla-dagen-efter"
Gröt med mjölk och hemmagjord äppelmos. Satans va bra jag mådde idag när jag vakna.
Fast jag har ett berg av disk & vinglas att ta mig igenom innan jag lägger mig i badet.
Men lite musik ¨på så kan jag även rocka loss diskborsten!


Pojkvännen lämna mig för farsdag firande. Vilket jag tyckte han skulle. För nu har jag spikat kvällens planer med Clemente, Gossipgirls & godis. En bra kombo.

Fast justeja, innan dess ska mormor bjuda på Musslor. Jag och bröderna ska äta delikatessmiddag alltså. Musslor......... havsmak....BLÄ! men vi får se,kanske blir supergott ;)

Dessa filrurer gjorde min kväll igår + Matilda ;)


Have e nice one! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0