Mkt att stå i!

Matten tog stryk denna vecka. Svårt men det blev så. Jag ska satsa ordentligt nästa vecka och tavara på alla dötimmar med att plugga. ( men mina dagar innehåller faktiskt väldigt få dö-timmar!!)
Anyway, slutprovet är den 15e december. Sen är jag friiiiii! Och jag måste ju klara det!!

Mitt gröna te ryker breve mig, ätit proteingröt med hemmagjord äppelmos. Var egentligen fort. mätt när jag vakna 06.00 idag. Igår käkade vi Pizza! Jag spinnade i 90 min såkändes värt. Dessutom tröck jag i mit proteinshake & ett ägg.Haha, snacka om protetinchock. Men nu är jag PROPPmätt.
Fast behöver energin för idag jobbar jag 08.oo-13.30 sen hem,äta,vila,träna?sen jobb IGEN 19.oo-01.oo !! PUH.
Men det ska bli kul, nygrej, Ob-timmar dessutom ;)
Aja nu ska jag pussa min pojkvän lite. Han har sovmorgon och snarkar i sängen brevid...lyllos!!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0