Måndag.


HEJ på er !
Så himla fint Novemberväder har vi fått de närmsta dagarna. Ska inte November vara en hemsk månad? Änsålänge har den varit great. Och bättre blir den!
Löning, matteprov, linköping weekend kommande helg! Wihu.
Men idag har jag studerat ekvationer, PQformeln, uttryck, gemensamma nämnare, x-termer, andragrads ekvationer. Japp, jag har suttit med matematikböckerna några timmar.
En kopp grönt te & en liten promenad avrundas med två timmars lektion ikväll.
Duktig tjej!

ps. har en rottisvovve som jag får låna & gå ut med. Saknar att ha hund så detta gjorde min dag. Oscar kmr bli glad han med. Vi är båda djurvänner så det skriker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0