Laddning! (Onsdag 24 Nov)

Som jag har laddat inför dagens styrketräning. Tror jag kör ben med boysen & lasagnen från igår, choklad och allt annat gott som slinker ner när jag tränar mer ( för då blir man hungrigare, daaah) det ska jag använda som energi idag. Wihuuu, tagga tagga tagga =D
Ska kanske köpa en såndär "knark-dricka", Celcius. Sist jag drack den fick jag utslag och hjärtklappning. Den har SJUUUKT mkt koffein och den dagen hade jag redan druckit ca 5 koppar kaffe... så varnar er alla som ska testa. Drick den inte om ni redan har mkt koffein i omlopp.


Jaja, vad händer mer? Snöstormen is here. Igår fick jag åka buss till skäcklinge via Dalvägen. Helt annan runda än vanligt pga halka i storvretsbacken. Suckers. Jag gick hem sista biten...suck on me ;(
Vi får helt enkelt hålla tummarna att tågen går som vanligt... så man kan dra in lite pengar.

Jag vill minnas dagar då man cykla fram igenom tumba...saknar sommaren, men snart åker jag till den !!
PUSSSSS // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0