Fullt ös medvetslöööös

Mitt första matematikB prov avklarat.
G delen gick sooooooooom handen i handsken. godkänt. WIE WIE!!
Annars har jag varit på jobbet 8-15 jobbet, så vuxet. Men sjukt stressigt. Riktigt peppande att få karriär när man gör slitgöran nu ;)
Pojkvännen är och gymmar.
Jag och träningen är inte alls lika tajta nuförtiden. väldigt väldigt jobbigt men både på bra och dåligt sätt.
Jag har kört 2 styrkepass,ben & armar. Spinn fredag och träning i helgen. Får nöja mig med det. För tiden räcker inte till.
Just nu är det däremot dags för underbara soffan. Bara slänga sig i den efter en dag med fullt öööös är så jääävlagött!

Kosten & träningen tisdagen den 17 Oktober.
Frukost: Mjölk &flingor + knäckemacka m kalkon&skinka.
Mellis: halv lussebulle + 2 dl smoothie.
Lunch: Torsk m hericoverts,bönor,tomat & lite nötter till mellis. Mums.
Middag: pasta med avlånga köttbullar va de nu heter. 5 sådana, ketchup & avocado.
Kvällis: Mini-banan & 2 dl bärsmoothie me proteinpulver.
Dagens träning: 60 min armar+kondition.

Jaa, maten kanske inte är den bästa men who fucking cares. Jag har inte tid med sådana bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0