ÄNTLIGEN HEEEEELG!

Ren lyckaaaa.....!!
Nu när jag blivit fullbordad arbetare förstår jag varför folk är så himla glada på fredagar - leeeeedigt.
Min helg är prio ett sova ut. Prio två, ha kul. Har lite småsaker som ska hända. Typ morgonfika efter träningen på gymmet med Martinis som jag inte träffat på en hel vecka. Sen förhoppningsvis få sällskap av två dudes till SthlmWinterjam på Stadion. Kvällens planerar har ändrats så det blir biomyyyys.
Men först ett pass på gymmet. längtat att få svettats. Har mest svettats mellan mat,tallrikar och varma plåtar på jobbet. Men haft en rolig jobbvecka fast väldigt sliten. Shit, såhär bra har jag aldrig sovit tror jag :D

Trevlig helg gott folk !!!

Dagens kost/träning.
Frulle: Proteingröt med fruktsallad + mjölk/socker.
Mellis: Grönt äpple.
Lunch: 1/2 fiskburgare, lite spenat,lite pastagratäng + sallad.
Mellis: Smoothie 2 dl,banan,bär,mjölk,proteinpulver + minimacka m kalkon.
Träning: Spinn 30min + core, ryggpass m Adam & Oscar. Wrooom.
Efter träning: Sallad m avocado,melon,ost.
Kvällsmys: nötter & yoghurttoppar

Kommentarer
Postat av: Suzan

nice m proteingröt eller hur! mums!

2010-11-19 @ 17:28:34
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0