Tisdag 15 Juni!

Dagen bjuder på lunchdejt med Oscar, det är effektivt att träffa folk över lunch! Sen ska jag vara en fru i toppklass & tillaga TACOPAJ till mannen... snart kmr jag väl ge upp karriären & börja städa & laga mat på heltid?
Nej men jag får uppoffra mig för han ska offra sig och se SEX N THE CITY med mig på ONSDAG, haha. Jag måste ju värma upp inför biodejten med Martina & Amanda på torsdag kväll! :)
Oscar N me ;P

Dagens Träning & shit :P
Idag testade jag en ny frukostvariant, lax&räkor, 1/2 avocado & tomat sen aioli till. Blev mätt vilket är det viktigaste. Annars brukar jag föredra gröt m ägg,sylt & mjölk frukost. Anyway, cyklade till RöstuHage IP & tänkte köra intervallträning.
Det gick åt helvete. Mina lår krampa sig pga träningen i helgen & alldeles för dålig stretch. Vad har jag lärt mig av detta? Jo mina vänner, stretcha!!

Nej ska cykla till Tumba C nu! PUSS & KRAM // POOPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0