Smooth som Smoothie

Det är fredag & min morgon har varit toppnotch! Vaknade upp med tuppen & vetskapen att Martina låg i sin säng lika trött som jag gjorde det hela mycket lättare, vi körde nämligen pumpträning 07.30 idag! Woho, hardcore bitches!
Duschade hos Martini också och gooddamn, tjejen gör jordens goaste Smooothies! Mellanfrulle efter träningen. :)
Just nu sitter jag och ler hela tiden. Bara glad rakt igenom. Vi lyssnar på John Mayer & jag har lagt upp en matte plan. FÖR LYSSNA PÅ DETTA: JAG, Anna Skwarski, ska plugga upp mitt betyg!! Martina är mitt stöd, som alltid egentligen.

Kroppen är genomkörd av träning också. Inga mer muskelpass i helgen, mina lår måste få vila. Gårdagens thaipass gick grymt bra igen. Har hittat ett sätt att mentalt fokusera & orka hålla energin uppe. Känns jäkla bra när man kan pressa sig själv genom tankarna. Nej, vila resten av dagen blire iallafall & ladda för en löprunda på söndag.

Ps. Amanda kör Vättenrundan inatt! Amanda är tredje kompanjonen av oss. Tjatte... Hon är den missande länken just nu. Men vi klarar oss nog,visst gör vi ?! :)


Kommentarer
Postat av: Martina

gullis gullis! Två lyckliga dårar är vad vi är idag <3 :)

2010-06-18 @ 12:02:02
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0