Små grodor & annat skoj.

Förlåt men jag måste få beklaga mig idag!
Solen sken redan kl.05.15 när jag steg upp. Jag käkade frulledrulle som vanligt & sen cykla jag ner till jobbet. Där står jag nu & känner mig låg. Bara för att solen skiner, morgonen gryr & folk ska hitta på roliga saker. Vad ska jag göra? Jo, jag ska dammsuga, skura golv, torka lister & svara i telefon i 10h. !
Jaa,jag vet, ska inte klaga, har ett jobb & imorn är min semester igång. Men kan inte hjälpa att känslan infinner sig just idag.

På fredagmorgon ska jag trixa & fixa m Martina inför Midsommarfirandet,sen blire tjottahejsan nattenlång. Lördag är det bakisfrukost på tomten med Oscar hade jag tänkt, sen på eftermiddagen 40 års kalas i Cafe skeppstugan,Bergshamra! Otroligt efterlängtat. Håll tummarna att vädret är detsamma då som idag.
Utöver det är det söndagsbio kanske på G. Dear John med the girls...  :)

Har kanske inte så mkt att klaga på trots allt? Får micropausa på trappan i solen helt enkelt idag.

KRAM! // Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0