No sun! 17 Juni

Ingen sol som smeker oss idag inte. Mycket passande ändå för jag ska jobba och då får det vara dåligt väder ;)
Träningspasset igår var välbehövt. Hade fått tankar och kände alldeles för  mkt kring ett visst ämne som kommit påtal under dagen & behövde verkligen avreagera mig. Fokus låg på krokar, höger & vänster. Sen kötta vi lite bensparkar också ; )
Landade hemma hos Oscar & nu sitter jag här. Finns inge bättre än överanvända gråa hoodie-tröjor, sitter o kelar med mig själv i Oscars gamla hoodie ;D haha. It's Awsomee!

Now it's BREAKFAST TIME!!

(
Musli m fil,1/2 banan + en grov skink&ost macka m tomat. Ett glas Juice)

/ PUSS ANNA

Kommentarer
Postat av: Tiniwini

Tack för idag pluttan :)

2010-06-17 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0